Geacht gastgezin uit Voorburg,

De leden van Lionsclub Voorburg hebben veel bewondering voor uw inzet bij de opvang van vluchtelingen uit Oekraïne en als Serviceclub bieden wij graag onze hulp aan.

Weet u even niet hoe u een probleem moet oplossen? Of wordt het u wat te veel?

Wij bieden u ondersteuning aan in de vorm van raad en daad. U kunt denken aan hoe regel ik een fiets of kleding voor de mensen uit Oekraïne, wij gaan u ondersteunen. Maar ook in organisatorische problemen kunnen wij hulp bieden. Mail ons op lionsclubvoorburg@gmail.com met uw contactgegevens en u wordt gekoppeld aan een Lions buddy die u persoonlijk verder helpt.

Vluchtelingenwerk Leidschendam-Voorburg kan u ondersteunen bij bij de vestiging, een snelle integratie, juridische vragen, bij taal en bij het vinden van werk. Ook geven we fietslessen.

Daarnaast kan Vluchtelingenwerk helpen bij budgetteren, verwijzen bij schulden en voorlichting geven over financiën.

Klik hier voor meer informatie ►►