17/12/2020

Op zaterdag 12 december hebben diverse leden van Lionsclub Voorburg zich mede ingezet bij het inzamelen voor Voedselbank Leidschendam Voorburg. Hun inzet was hartverwarmend en het resultaat was er ook naar: er werden 359 kratten binnengehaald, waarvan 127 bij  JUMBO in The Mall, 127 bij AH op het Julianaplein, en 105 bij AH in The Mall. Daarnaast is er ook een flink bedrag aan donaties binnengekomen, en zelfs een half Oudejaarslot!
De sfeer was prima, de meeste klanten van de supermarkten droegen de actie een warm hart toe en gaven levensmiddelen, van een pot pindakaas tot hele kratten tegelijk.
Het was weer een bijzondere inzamelactie, zo kan de voedselbank hun cliënten een fijne kerst en een goede start in het nieuwe jaar bezorgen.